Muzik luahan hati

Friday, January 21, 2011

embun pagi

melayan perasaan di waktu pagi yang sunyi sepi ternyata indah sekali.banyak yang ku fikirkan,banyak yang ku kenangkan, banyak yang ku rindukan. nyata kehidupan kini jauh berbeza dengan kehidupan lalu. tapi tiada yang harus disesali kerana setiap yang berlaku itu adalah kerana ketentuan dariNya.

 dan secara tiba2 aku terdengar lagu Aku Bukan Untuk mu. sang by Zaf & Lah VE. actually lagu ni lagu Rossa.Lirik lagu ni sangat best.sangat mendalam.sangat mengenai jiwa di kala pagi ni. perlukah untuk teruskan memikirkannya.
 dalam hidup ini xsemua yang kita pilih adalah baik untuk kita.sebab tu xsemua apa y kita nak ada kalanya kita xdapat.
hayati lirik lagu ni ye:

Aku Bukan Untukmu - Rossa
dahulu kau mencintaiku
dahulu kau menginginkanku
meskipun tak pernah ada celaku
tak berniat kau meninggalkan aku

* sekarang kau pergi menjauh
  sekarang kau tinggalkan aku
  di saat ku mulai mengharapkanmu
  dan ku mohon maafkan aku

reff: aku menyesal tlah membuatmu menangis
dan biarkan memilih yang lain
tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
pasti itu terbaik untukmu

janganlah lagi kau mengingatku kembali
aku bukanlah untukmu
meski ku memohon dan meminta hatimu
jangan pernah tinggalkan dirinya
untuk diriku

macam kena je dengan aku.huhuhu.xpa2 aku sorang je faham. tapi aku lebih suka versi Lah & Zaf ni berbanding Rossa. kerana lirik dan pembawakan nya.
 

5 comments:

  1. be patient k abg,.....setiap ketentuan dtg dari yg maha esa....kite juz leh redha jew

    ReplyDelete
  2. sila bertabah ye abg~ T___T

    nice gamba kat ats tu..:)

    ReplyDelete
  3. nothing happen.just some feel need to be expresed by song :')

    ReplyDelete