Muzik luahan hati

Saturday, January 22, 2011

kemurungan

so hari ni aku bangun awal then aku tido balik.last2 aku bangun pukul 1230.then aku start pagi dengan FB.ya laman sosial dialam maya tu. ntah kenapa baca post sndiri pon boleh sedih.adeh.yaaa i mean my previous post.huhu. begitulah cerita hidup yang mudah disampaikan melalui lirik dan alunan melodi.hari ni pukul 2 aku ada last selection untuk bola sepak liga IPT.tapi aku xdapat nk g.maklum la.wat kat luar kawasan Universiti ni. kira rezki xda la tu kan.nk wat camna. redha."TAK SEMESTINYA APA Y KITA NAK KITA AKAN DAPAT" ya dats my word rite now.selalu dengan ayat tu.
Pedulikan perasaan itu sekarang,aku tukar dengan kegembiraan yang teramat sangat terhadap kawan aka sahabat aka teman aku.yaaaa.ternyata aku sangat gembira bila dia gembira skrg.      
                                                                         
akhirnya orang sabah jugak yang dipilih.gemibra melihat kalian bersama :') tapi aku? urgh!!!!xperlu pikir perasaan bodoh ni."TAK SEMESTINYA APA Y KITA NAK KITA AKAN DAPAT"yeah dats the word.
tak perlulah nk pikir apa yang xperlukan?dia mesti dah gembira sekarang tanpa aku.huhu.as salam.

8 comments:

  1. uit!
    jgn sedih2 yer~

    ReplyDelete
  2. insyaAllah,satu hari nanti kebahagiaan menjadi milik abg juge.percayalah.saye percaya qada' dan qadar Allah.

    ReplyDelete
  3. fatin: ye semua harus percaya.

    ieqa: xsemua T_T

    ReplyDelete
  4. :: Allah xkn mmberi ape yg kite mahu.. tp Dia akan memberi ape yg kite perlukn! ::

    ~>myb rite now u dont need some1 abg, n dats y Dia xkasi lg..:)
    chill out k abg! :)

    ReplyDelete