Muzik luahan hati

Sunday, January 30, 2011

kunci itu


post hari ini menceritakan hujung minggu yang terbaik dan sangat best.kejadian bermula dengan hari jumaat.selepas mandi.sebelum mandi ku biarkan bilik tidak berkunci.tetapi aku mempunyai housemate yang perihatin kerana dia tolong kuncikan bilik aku.huhu.yelah salah aku, sape suh xbawak kunci! nasib ada kain pelekat yang xdiangkat diampaian.ku tunggu waktu bertukar sehingga jam 1030 untuk ke pejabat.tetapi sangat malang.FELO CUTI.

yeah.aku call tetapi telefon ditutup.menarik bukan.bayangkan hidup tanpa dompet dan handphone.ergh.smlm jugak 1st time makan meggi satu bungkus.setelah sekian lama xmakan.ergh~ terpaksa ambik meggi housemate untu mengisi kekosongan perot. jam 11 dengan harapan yang menggunung aku pinjam hanphone kawan ku.dan memesej felo tersebut.tetapi tidak terbalas.terima kasih felo.ku gagahi langkah kerumah felo.tetapi bermangga.ye felo bercuti.selamat bercuti felo.sambung meniduri diri hingga jam 6 petang.housemate bernama mamat. mengejut.bilik terbuka dengan kepakaran seorang student Master.hanya menggunakan dawai.

berbanding aku yang puas mengetok pintu degil itu dengan batu, tukul dan kasut.


kEsimpulan yang dapat dibuat.bawalah kunci kemana mana anda pergi .hargai dompet dan talifon anda. dan TERUSKAN SIKAP MALAS MENGANGKAT BAJU,KERANA SANGAT BERGUNA JIKA TERKUNCI.

8 comments:

  1. uhuhuhu..klaka!..n pena kne bnde y shame gok!

    ReplyDelete
  2. adik maya : tedah sama kamik :( huhuu..

    zira: bilik kpm boleh selok tangan.kat sini mmg xleh :((

    ReplyDelete
  3. haha .. rase nak gelak kuat kuat boleh tak abg am ? hahahahhaha

    ReplyDelete
  4. hahhaha....abg nie kan kelakar lak aser...so dpt pngjaran x drpd kes nie??

    ReplyDelete
  5. gud job friend!
    amalkan slalu ya!

    ReplyDelete
  6. adik kecik: adik gelak slow pon bunyi nya kuat jugak :P

    d: tu da tulis pgjrn nya.huhu

    ReplyDelete