Muzik luahan hati

Monday, January 10, 2011

mengenangkan

angin petang sepoi bahasa,awan redup mengundang gerimis..memang menarik untuk aku mengenakan kisah2 lama.wah~banyak betul kisah2 menarik nie..yang pasti aku patut bersyukur dengan kehidupan yang dikecapi sekarang ini.
 
tempat bermulanya ilmu2 ku dicurahkan.huhuhu 2kali tukar kalau xsilap.biasa la kecik malas belajar :D.  kawan aku y masih aku ingat sampai sekarang.namanya auni hasnun sanga lama. kenal dengan beliau then masuk la darjah satu...
 bukan disekolah ini ku bermula.huhuhu.darjah satu masuk SK BATU LAPAN.skrg nama dia SK Fakeh kalau xsilap.pastu pindah dekat ngan umah :) senang nk pape.huhu dekat ngan umah kan sekolah rendah aku dari darjah 1 sampai 6.huahuahua.sekolah ni berjaya melahirkan budak baik macam aku :)huahuahua.kat sana jadi org panggil aku anak cikgu :D yelah sebab mak aku mengajar kat situ.huuuu~ ape y menarik kat sekolah ni, still sama sekolah ngan mek senun :) mmg kenal lama lah dia nie.xbanyak kenangan menarik kat sekolah rendah ni.huhu.
 sekolah menengah kebangsaan bukit rangin.disini banyak pengalaman unt dikongsi.paling seronok pengalam berpengakap.menjadi ketua :) yeah.aku suka berpengakap sebab seronok..join kempori itu ini.wat aktiviti itu ini.yang paling penting ialah anak2 buah gembira :) then kat sini start bernasyid,walaupun beri kenangan buruk kat aku.tp xpalah aku redha,tp aku benci itu cikgu kerana buang aku.untuk kepentingan sendiri dan nama?biarlah..


selepas itu ku sambung pengajian peringkat diploma di kolej profesional mara indera mahkota.kembali aktif dengan nasyid dan membawa kumpulan aisar.alamdulillah mereka2 sekarang ni,jauh lebih baik selepas ketiadaan aku.tp aku tetap gembira dan bangga kerana berjaya meninggalkan nama aisar disitu.banyak suka banyak juga dukanya.banyak manis nya banyak pahitnya.DIBANNED. itu lah pengalaman paling menarik disana.politik itu kotor.huhu.dikolej ni aku berfasilitator.and program terbaik aku adalah program khidmad masyarakat dengan budak2 sekolah SKAP.

 kelopak jantung :D


terima kasih kepada mereka2 yang menjemput saya menjadi koordinator unt program ni
.......

5 comments: