Muzik luahan hati

Monday, November 15, 2010

15/11/10 21:98(BRC UniMaS)



urm......hari y agak tidak baik aku rasa hari ni.even pagi tadi exam xda la susah mana,tp mcm2 jadi hari ni.urm.baru je smlm anak buah kawan aku meninggal,ada plak tadi mmber pm kat chatbox,Facebook.mmber meninggal.yelah,even aku xda la kenal sgat ngan kawan aku tu,still kenal kan,rasa gak sikit kehilangan.arwah excident.urm.bulan ni saja da bape kes da kwan or org y aku kenal meninggal eksiden. Kepada pemandu2 penunggang2 dan juga pembonceng,pandu cermat k.mmg la ajal maut tu ditangan tuhan. tp selagi boleh berhati2, berhati2 lah.tadi petang kawan2 aku check nama aku kat notice Kolej Bunga Raya tp malang nya xda nama aku.urm.kena wat rayuan la esok ni.harap2 dapat la. kalau xdapat mana aku nk cekau duit nk sewa rumah.transport lagi. Sakit makin terok, nk cakap pon xda suara.teka rasa berair je. hati rasa berat je.(jangan tny camna aku timbang k!) sebab aku y rasa.klu korang nk rasa nanti aku transfer pyakit nie.ok? kadang2 aku pon xfaham aku xda sakit lain.ni je sakit aku.adakah disebabkan oleh amalan2 kurang baik terdahulu,contoh nya sentiasa tidur xberbaju dibawah putaran kipas angin,selalu tidur atas simen,selalu mandi tgah malam.selalu berembun(korang tau ke berembun tu ape?) mesti x kan??adakah munkin aku menghidap...masyaallah.minta Engkau jauhkan aku dari sbarang pyakit2 buruk.
 

No comments:

Post a Comment