Muzik luahan hati

Monday, November 15, 2010

15/11/10-23:37(BRC,UniMaS)


bangun pagi hidung masih tersumbat. urm.bila selsema badan mmg rasa penat je kot.tp aku selsema ke?selsema la kot.hari ni mood aku xberapa baik.bukan mood nk marah.tp moodless..erk.tu kira mood xbaik jugak ke??urm..petang2 duk baca2 sikit.note y aku wat smalam.urm.merajinkan diri kerana terpaksa.petang duk tido(bukan apa,aku rasa laptop aku da panas sgat). ya la dalam bilik ni duk sorg2 bosan. ditambah pula dengan kadar kesihatan y kurang memuaskan. malam nya macam biasalah.duk mengadap laptop.malam tu duk lepak2 ngadap fb je.nk study malas gila.urm aku simpati ngan sorg kawan aku ni. kehilangan anak buah nya.zahidah razak.zodah.al fatihah.aku faham perasaan dia.tp apakan daya.takdir tuhan.ajal dan maut ditangan Nya.apa y kita dapat buat doakan kesejahteraan arwah.semoga kau kuat menghadapi nya.esok exam multimidea.betul ke aku eja tu?lantak p lah.esok nya pulak CA.hoho.satu lagi paper y agak mencabar.semoga aku berjaya menghadapi mereka2 ini.LAGI 9 hari aku nak balik!

2 comments:

  1. -Thanks am a.k.a zoram.weh tak tinggal aku punya zodah ek?kojaq.:D
    -Multimedia weh bukan nultimidea.sepak kang.haha.
    -pinjam note.aku dah tak sempat nak buat :(

    ReplyDelete
  2. zahidah.. takziah.. jom perang esok!!!!
    ~malas gile nk bace notes~ =.="

    ReplyDelete