Muzik luahan hati

Tuesday, November 2, 2010

satunya cerita y aku pnah tulis ^_^


suka dan dua di KPM INDERA MAHKOTA

sebelum masuk: sgat2 la excited walaupon pelik,kat ne ntah kpm tu..huhuhu..

orientasi:hahaha..nerd gila kena orentasi,huhuhuhu..g beratur daftar..hoyea..bagi2 group,main freeze2..kikiki..masuk2 bilik, lepak2,tiba2 ada satu family datang..hahaha.....family "APIN" afif bahrin,aku ingat lagi,ayah diaplak y kenalkan dia,cam ayah dia plak y nk duk bilik tu..hahaha..pastu datang la PIE...

semester satu : lepas orentasi abg ucop n aiman masuk bilik sebagai "senior"huhuhuhu..xpenah2 blaja komputer tiba2 blaja komputer,excited gak la,huhuhu satu sem ngadap muka APIN
haha,penah kacau budak ni tido,letak gula kat mulut,pastu dia ngamuk,haha...jahat+serik..satu y aku ingat dia "raja tido" sem 1 da start main bola kat padang,masa ni kenal la sama itu abg2 senior,huhu,chaki,apek,bulah,ajim,che kal,jai,rame lagi
.xkusangka sem 1 da dapat main bola wakil kolej unt kasukma..dapat no 2..huhuhu..sem ni amb ganeral math ngan miss ila byak y dia tolong,dia sgat baik..huhuhu..

semester dua:da jadi senior skit la.masa ni best la,dapat joint nasyid kolej..huhuhu..ngan arip n mdnoor.sgat seronok,sem ni miss dilin plak byk tolong,akaun,tanpa dia camna la akaun ku ini..huhu,x ku lupa juga,fav lecturer mdam BELL byk tolong,sebab dia aku dapat naik stage unt best subjek unt c#..huhuhu.
sem ni gak la bermula cerita AISAR... :)

semester tiga:hurm...time ni byk main..hahaha.mcm2..kembali ke zaman 80an time merdeka,wat vdeo..huhuhu..mcm2,ZAMAN ni jugak zaman kejatuhan KPMIM di kasukma..huhuhu sem ni jugak kolej makin x menarik,oting sudah asing2..huhuhuhu..rule makin pelik.xda senior y best2...huhuhu

semester empat: aku jadi fasi...huhuu,sgat minat ngan menda2 camni,best..tapi sem ni life kat kolej makin xbest.jurang senior junior mula membiak..huhuhu.tapi sem ni jugak sangat best,bila menjadi power rangers bersama raja and da geng..penat...sem ni aku duk sebilik ngan raja....huhuhuhu..byk menda baru y aku blaja.alhamdulillah :)

semester 5:huhuhuhutime ni aku mula sedar,peraturan tu sume sebenarnya bukan masalah,xkesah pon ngan oting asing2..huhuhuhsem 5 ni aku main lagi kasukma,pon kalah jugak,huhuhu,adakah aku y membawa zaman kejatuhan bola sepak..huhuhuhu sem ni MIS ROSLINAWATI 1st time joint kasukma.ingat lagi,lecturer dari sebuah institusi y da mmg terkenal ngan sifat "baik" sound miss..huhuhu..kesian miss

semester enam:byak memori tercipta,maklum la da last sem.y paling aku puas hati,team nasyid menang no satu!!y pasti bukan sebab IM tuan rumahtp sebab AISAR adalah terbaik~terima kasih kepada en humam dan ustazah noraini byk support,terima kasih kat team aisar.tp sem ni byk sgat halangan....selalu aku ngan adi zikri dul ulang ayat nie "klu dulu awal sem kita target 4 Flat tp da last sem ni kita target lulus je"huhuhu
sem 6 sgat lah susah,byk nk kena baca..huargh~tp alhamdulillah ditemukan seseorang :)

sedar atau xsedar...3tahun da aku kat KPMIM ni...sedih nk tinggal gembira pon ada..kat sini la memori tercipta.kenal ngan si raja sang badul,sock,muzakkir,pie,afif,kemal badul ,paeh,adi,daus,huargh,,byak sgat y kenal,nk tulis pon penat..huhuhu

moga ikatan ukhwah antara kita ni kekal ke akhirnya...

akhir kata,terima kasih kepada PENSYARAH2,rakan AISAR,rakan2 FASI,rakan2 KEM SKAP,rakan2 nADWAH,rakan2 DCN
dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~member2 setia,RAJA,KEMAL,PAEH,MUZAKIR,SOck,ADI,AFIF,PIE,RAFIE,APIN,LAN,

SALAM...

2 comments:

  1. huaaaaaa... yang pasti saye sgt cengeng kan time br masuk ari tu.. ngeeeee

    ReplyDelete