Muzik luahan hati

Friday, November 5, 2010

UNIMAS ku gemilang


Aku kini di UNIVERSITY malaysia Sarawak
macam xpercaya da nk abis satu sem da aku kat sini...
tp sampai sekarang aku masih tertanya2 kenapa aku kat sini.
tiap hari aku yakin kan diri aku yang aku perlu kat sini.
hanya satu sebab mengapa aku disini.
 "MAK NK SGAT TGOK ANAK MAK BLAJAR UNIVERSITY"
ape lagi mampu aku lakukan selain mematahkan harapan mak aku
dan y pasti nya.takdir Allah s.w.t membawa aku ke sini.
dan aku sangat yakin inilah y terbaik sebab inilah harapan mak aku :)

satu sem y aku lalui penuh dengan kelainan.
kawan2 nyata kurang berbanding di KOLEJ PROFESIONAL MARA IM dulu
almaklum la..university life.masing2 sibuk study..
kena bersaing ngan cina.huh..
discrete math,calculus, berjumpa balik aku dengan math,perlu ke??
kalau ikut carry mark mcm xdapat je nk lulus..urm..
xpala.kata mis ila..kalau da nk failed tu camna,next sem usaha y terbaik.

kat sini best, aku sedang menukar hobi ku kepada bermain kayak :D
tp aku pasti lagi best kalau semua kawan2 aku kat KPMIM ada kat sini.
urm..kenapa la dieorg xikut aku blajar sini.huhuhu
BOLA??FUTSAL??tiba masa untuk bersara kah??
aku rasa belum.tp da jarang2 main..huhuhu
kaki pon da macam ape..sgat2 la rindu nk bermain futsal dengan kawan2 di semenanjung

final exam just around the corner..
adoiyai..mampukah aku...urm :(

5 comments:

  1. sedeh gila bile fikir life at U ta sama dgn KPM :( sangat2 lain.

    ReplyDelete
  2. muLa2 maCam 2 la...naNti bila da lame kaT siNi, maKin raPat la ngan keNgkawaN...
    aNywaY, goOd luCk 4 uR fiNal eXam fweN...chaiYok chaiYok...LaLaLa...(◕‿◕✿)¸,¤°´'`°•.¸¸.•

    ReplyDelete
  3. sarah: huuuuu tau xpa :((

    izzah : huhuhuhu..hope so~

    ReplyDelete
  4. doesn't matter where we seek the knowledge, the most important thing is to success we need a strength, to build the strength we need "IMAN" and "DOA".

    ReplyDelete
  5. ptut la salu nmpak men kayak ptg2 ek?
    best kn men kayak..terutamanya bila dh tau skill yg btul dlm kayaking nnt lg seronok..

    ReplyDelete